härligt

fyfan vad härligt att gubben slog igång internettet igen.. har vart utan det i säkert 3 månader..har bara kunnat sitta på bärbara som suger.. det är förresten fint väder idag, det har vart lite mulet på dagen men nu är det fint :) vi har nyss ätit tacos med mina föräldar.
redovisade idag också på svenskan och sen gjorde jag prov i nk..det gick väl sisådär bra.. chansade på nästan allt :D haha men tur så är det 1 X 2 frågor! och så kom jag hem tidigare idag också, kom hem med erika, minna osv..

har nu gnällt ett bra tag på min telefon. har nästan aldrig sänning här i korpis ;s är så jävla less så igår sa morsan att jag fick beställa en eftersom jag har vart så duktig att jobba :D hihii men nu är ju problemet att jag inte vet hurdan jag vill ha.. måste snoka runt efter en nu när nätet är igång ;)

so byebye
och så bjuder jag på en fin bild på zelda från i vintras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0