Massa jävla prov! ;s

ne huh det gick inte alls bra på provet tyckte jag. jag är helt slut nu efter allt kämpande med matten. innan det kunde jag precis allt kändes det som men sen när man satt och gjorde provet kunde man ingenting helt plöstligt. men jag får väl hoppas på det bästa!
nu sitter alla andra på matten men jag fick sluta.. sitter i bibblan och väntar på camilla och jenny och sen önskar jag bara att bussresan går fort hem för jag vill hem, hem och vila och sen börja plugga på nästa prov =( suuuuuck.. det är så jobbigt när alla prov kommer samtidigt dom här sista veckorna.. ne hujja, ska gå och titta om dom slutat nu så att vi kan gå till fiket och dricka kaffe och vänta på bussen. jabra hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0