Nikkala

oj vad länge sen jag skrev tycker jag ;p nästan en vecka sen.. men har lite tid nu över så tänkte skriva lite fort :p
igår kom vi till nikkala och tänkte vara nyktra men så kom tomas och nasso och några fler så blev det bastu med öl och så for vi ut och cruisa och träffa lite folk ;p
och hela dan har jag haft bakis, har ännu också :o skit jobbigt.. på dan for vi till happis, på stadium och köpte skor och en kepps (:  sen for pojkarna och tittade på en stuga medans jag, nasso och ankan spelade blitz :D och nu är vi här i nikkala hos mig och har nyss grillat lite och vissa dricker lite bärs. men jag är nykter, skulle aldrig palla en öl :o nasso, tomas, john och ankan for och hyrde en film så ska kanske fara och titta lite filmis sen, beror på vilken dom ska kolla på :D

nu ropa nån på mig..hejdå

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hejsan!

Måste säga att jag diggar ditt namn, vi heter likadant!



Ha en trevlig kväll!

//en annan Linnea Gard

2009-05-27 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0