Prov

helt konstigt att jag inte skrev nåt igår, jag som alltid brukar skriva typ varje dag. men jag antar väl att jag inte tänkte på det igår, var tvungen att plugga lite matte för jag har nämligen matte prov idag. suck... jag kunde allting i förrgår men när jag tittade på morgonen i boken kunde jag ingenting. helt konstigt.. men som tur är så har jag ju ett mattesnille som vän som kan hjälpa mig =) hehe..

har samhällskunskap nu, gjorde nyss provet och det gick väl helt okej tror jag. det var 1X2 frågor så lite lättare, men jag chansade på precis allting. :) nu sitter jag här i datasalen med camilla och josef och ska börja göra ett arbete om nå ämne som jag ska skriva om. jag ska ta om arv och testamente. är bara lite lat just nu och orkar inte leta information :)

oj, nu kommer läraren. skriver senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0