Sovdags

Hej

idag har det vart en härlig varm dag som det oftas nu är i korpis =p
har vart och promenerat med familjen + filip och sen pluggat hur mycket matte som helst. är på ett lätt kapitel nu ;p

igår var det också trevligt, alf och pirjo kom och hälsa på oss och sov över. satt och tittade på en massa tatueringar för jag och morsan ska nämligen fara och göra en tattoo ;p vet redan exakt hurdan jag vill ha men tyvärr vet jag inte vars ännu.. eller har lite planer men ska fundera lite på det ännu. :)

nu ligger jag och söten här i sängen, han har redan slocknat och jag tänkte passa på att blogga lite. och förresten, har tagit nu från happis massa fotoalbum så att jag ska skanna upp bilderna på datorn så kan jag visa sen lite här ;p men det blir nog imån.. eller kanske inte? för vi var ju inte på bion idag som var tänkt..jonatan ville kolla hockeyn så vi ska fara imån istället. så det blir att komma hem med bussen kvart över 4 och sen käka nått och hoppa i bilen igen till pajala =/ huijja, hatar verkligen resan dit, det är så lång och tråkig sträcka.

aja, ska försöka sova nu så att jag inte är så trött imån, för måste hinna duscha på morgonen innan bussjäveln går ;p
pusshej!

här får ni en söt bild på zelda och honey! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0