Telefunkel

japp ikväll beställde jag en telefunkel och jag hoppas att den är bra :D men enligt uppgifterna skulle den vara bra ;)
och så vet jag tyvärr inte vars min man håller hus? någonstans på fyllan är han med nå puckon som han träffade idag =o
och så tänker han nog inte på att han har jobb imån.. men men inte mitt problem :) jag kommer att vara helt pigg och inte alls ha någon bakis imån när vi stiger upp :) han får skylla sig själv.. har nyss sett klart en film, lite magi film.. men den var väl helt okej, lite sådär ja :p

och på söndag är det ju morsdag, var och köpte en fin present till henne. kan lägga in sen en bild av den när hon öppnat den, alltså på söndag :)
nu ska jag släcka tvn och vänta tills han kommer, skulle gärna ha gått och lagt mig men måste öppna dörren till honom.
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0