Tisdaaak

ganska bra, det har vart varmt sen fredag tills nu och jag hoppas att det är hela veckan ut nu när man är ledig. idag har jag haft samhällskunskap och sedan matte men där behövde vi inte vara länge så vi gick och käkade. och det var faktiskt god mat idag, spagetti och köttfärsås. efter det kom vi hit till bibblan och jag tänkte att jag uppdaterar lite bloggen.. jonatan var för en timme sen ungefär här i pajala till banken, tänkte först åka hem med honom men det blev inte så, för jag kom på att jag har körning idag, tjugo i två.. sen så har jag också en redovisning på oves lektion. helt onödigt men måste endå göra det ;s hatar att redovisa inför alla men nu är det ju bra när man inte är så många ;D
idag hade vi tänkte att fara och springa på elljusspåret med hundarna (; var ju längesen man var där eftersom det skulle vara lite jobbigt att gå där på vintern och plumssa..

imorgon hade jag tänkt att stanna hemma från skolan och sen är vi ju lediga torsdag och fredag. fyfan vad härligt, så därför hoppas jag jävligt mycket på att det är fint väder så att jag kan sola lite ;p var förresten igår på solariumet med jenny och gud vad vi blev röda i fejset ;D haha

nåniin nu tänkte jag att jag ska staila lite min blogg, om jag nu lyckas.. jag suger på ideér..
tjiing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0