lugnadagen

fy på mig att jag var hemma från skolan idag, men så går det när man missar bussen och när det inte går en till. men det var skönt att vara hemma, jag sov till kl 12 och sen kom jonatan hem på lunch.. gick och mötte erika, gick hem till mig och satte på filmen ciao bella. det var svin länge man såg den sist, en bra film dessutom.. ska skriva ett inlägg om vad den handlar om osv. ja men sen gick hon till sin mommo och baka och jag till affärn och slog in sånadär aladin choklad lådor :) och nu sitter jag här hos mamma och pappa och är på fejjan(facebook) ;D

jamen imån blir det haparanda för mig.. det var ju faktiskt ett tag sen jag var där :p ska bli kul att träffa vännern. blir väl att fa till umppari och dansa och ha kul ;p oh shit vad jag längar :D


och nu kommer en snygg bild på jemmpis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0