luleluleluleå

helgen har vart bra! jobbade lördan och sen åkte vi till luleå :)
vi hade lite svårt att hitta till henne så hon fick komma och möta ;p vovven hade blivit jätte stor och katten med ;D nåja, vi for och käka på pastabacken, jag åt plankstek och det var suveränt.. nåja, skyndade till konsum och köpte juice och hämta ut pengar och sen drog vi till krogen, jag och madde.. vi for till allstar, där det var skit mycket folk.. men blev lite besviken, inget dansgolv och bara dyra drinkar över 100 spänn. pengarna tog slut fort men som tur var så bjöd madde :) blev full, och sen inget minne. vaknade upp på morgonen, full fortfarande. vi kolla en skräckfilm och sen bar det av bion. new moon :)

där var det skit mycket folk som väntade på att se den underbara filmen.. den var helt otrolig men det var lite synd bara att allt gick så fort.. man hann inte fördjupa sig i en scen så kom en annan. nåmen det är ju klart, annars skulle ju filmen vara skit lång. men den var helt otrolig, allvarligt talat. men böckerna är bättre, men såäre. mer detaljer osv.. men filmen var ändå mycket detaljerad om man säger så. äh, ni får ju se den själv sen ;) men jag längtar tills nästa film eclipse som kommer ut 30 juni ;) ååh.

aja, sen drog jag och jonatan på hemvägen en sväng förbi en restaurang och käka ;p och sen hemmåt :)

alltså shit, jag har suttit här för länge.. har inte hunnit äta och jag börjar om 5 min. TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0