Vinterdag

fy vad härligt det är med vinter. det är så vackert här tycker jag och snart blir det att plocka fram skotern. det är många som redan gjort det men inte jag ;) men snart blire ;p

idag är jag hemma från skolan, jag orkade helt enkelt inte. meeen, det var dumt gjort att inte fara. jag ångrar mig lite. :) var nyss förbi i korpis skolan och hälsade på syster. hon är nu på prao i den klassen jag var i, helt underbara ungar :) och snart blire lite prommis med bamse, och för er som inte har sett honom på ett tag! han har blivit stor!! :D

och nu slänger jag in lite gamla bilder på mig och britta från typ o5-o6? :) och duu britta, kom hit! ;D








Kommentarer
Postat av: Britta

Jo jag ska ta och komma här någon helg!:)

2009-11-14 @ 12:54:56
URL: http://briiittah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0