Gårdbyskolan

helgen var skön, skönt att komma bort ibland. lördagen for vi till storheden och handla lite..jag och nova for på hm och killarna på nån killaffär :D jag köpte en väst + 2 skjortor :) nöjd är jag också..
sen for vi till godisarenan och köpte godis m.m och sen blev det hemåt, jag och ungarna medans robban och jonatan var och fixa bilen.. vi kolla 2 barbie filmer ;D haha dom är bra. sen kom ullan hem kl 9 och grabbarna därefter. det blev ganska sent så det blev inge drickadricka. istället godis framför teven. :)

igår söndan for ullis och jobba och vi resten till luleå och gick i nå affärer :) jonatan köpte skor och sen köpte vi playstationen3 spel.. kom dit vid 5 och då blev det att åka vidare till korpis. :p vad roligt det var att se bamse, hade saknat honom :) kollade ett avsnitt av 90210 när jag kom hem, åh vad jag längtar tills imån när nästa avsnitt kommer. idag blir det att kolla one tree hill. haha jag följer 3 serier nu, gossip girl, 90210 och one tree hill. bra serier ska ni veta.

jo förresten jag har glömt att berätta att min kära hund har bitit sönder min telefon som jag köpte nyligen så jonatan var och köpte en telefon till mig :) men jag har inte lärt känna den så bra än :p och nähä nu gick det inte att ladda upp bilden. men det är en xperia telefon :) mycket fin!

just nu sitter jag i korpis skola och har rast i 10 minuter till, har apu här :) åh gud vad skönt att sluta snart :D hihi sen hem och städa, tvätta, diska osv. :)
okej nu fortsätta spela farmville. tja0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0