löööördak

vad hemskt det känns att det är så här länge sen jag skrev. men jag har helt enkelt inte tänkt på det..
det har vart skola, jobb osv. vi har börjat apun nu också och jag har klass 2 i korpis skola och jag måste säga att jag trivs. helt otroligt mycket, så kul :) det är som helt annorlunda, för under alla mina apuisar så har jag vart på ett dagis där man bara kunnat byta blöja osv. men nu räknar vi matte, engelska osv.. kul ;p typ 1+3 tal osv ;D haha och jag har helt otroligt sköna dagar.. måndag-torsdag 8:40-13.00 och på fredagar 8:40-12.00, king jag vet. 

igår sluta jag tidigt, sedan hem och duscha osv och sen for jag och serverade på en begravning, och sen efter det slutade jonatan att jobba och vi åkte till boden. till moster ullis ;p det var så länge sen vi var här sist, om jag ska vara helt ärlig så är det snart 2 år sen. det var just efter vi hade förlovat oss... länge sen sist, jag vet.
men vi åkte hit och har bara hunnit ta det lungt, ullis slutar snart jobba och då ska vi väl dra nånstans.. killarna for nu till systemet, det blir väl lite dricka ikväll skulle jag tro :p

nåja det får räcka för tillfället, jag ska gå och göra mig iordning för sen bär det av någonstans i think :)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0