luleå

idag var klassen + op till luleå på handikapsmässa. träffade jemppis där och min gamla klass det var kul :) sen fick vi dra till stadiiisen :) drog dit med minna och johanna och sen kom madde dit. jag hittade endå ganska mycket om man tänker på att jag var förra veckan i luleå och shoppade. jag köpte en tröjja, ett linne, ett par jeanstights, skor och benvärmare och jag får ju inte glömma min snygga minijacka ;D hehe
och sedan gick bussen hem 4.. så har bara hunnit komma hem och äta lite och ska snart börja kolla andra avsnittet av 90210!!! fan vad bra att serierna har startat! kollade igår första avsnittet av 90210 och av one tree hill. nog är det king! och sen ska jag kolla första avsnittet av gossip girl.. ojjojj :)

ajo fasiken, på fredag ska jag informera läraren vad jag ska ha för projektarbete och vars jag ska göra min apu. och jag vet inte alls :/ förslag någon?


Kommentarer
Postat av: LInda

Jenny är king ! ;D

2009-09-16 @ 22:21:11
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0