måndag

alltså shit, nu har det gått lika länge igen men jag fattar inte.. jag glömmer bort bloggen helt och hållet.
men skolfotot gick bra. men jag hoppades på att man skulle få tjuvkika lite på bilden så att man får se.. men skit samma, nu är det över :)

jag var inte mycket i skolan förra veckan. haft skit ont i huvvet och på torsdan fick jag ledigt så jag stack till luleå där jag umgicks med filippen, fick med mig lite kläder hem men det var endå lite än vad jag hade trott att jag skulle ha. men det var en trevlig dag i luleå. for även till madde, erik kom och hämtade oss och så for vi till deras lägenhet :) den var fin men vi hann inte vara så värst länge innan bussen skulle gå hem.. resan var väldigt lång hem tyckte jag men istället fick jag lära mig lite om körkortet ;)

ihelg har jag jobbat, både lördag och söndag. flitigt ;) ska fortsätta nu att försöka jobba varje helg så att jag får in pengar,  så att man kanske skulle kunna resa en vacker dag ;p

aouth nu måste jag gå till lektionen.. tjiiing


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå lika länge igen...

2009-09-12 @ 13:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0