hemväg

börjar att bli lite övertrött just nu, är snart i umeå.. startade våran resa vid 23 tiden och bara 2 hela mil kvar till umeå, vad skönt! jag saknar min bejbis bamii där hemma! :)

idag for jag och anna själva till stadisen med tåget, när vi kom dit så kolla vi på pridefestivalen, inte illa pinkat! häftigt att se.. tog massa bilder och videoklipp så att man får se om och om igen, för vissa såg ju helt sjuka ut :o
sen handla vi lite till, mest reavaror eftersom jag såg senare på mitt konto att jag snart är pank :o fattar inte hur jag kunnat göra mig av med så mycket pengar.
sen hem dit igen och packa och sen bar de av hemåt.. så nu börjar vi komma in snart till umeå och då är det inte så jävla långt kvar hem!

nattinatti gott folk, nog för att ni säkert ändå sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0