23/12

helt sjukt det känns att det imorgon är julafton?! känns inte alls som dt =/ men har iallafall hunnit köpa alla julklappar och allt är klart inför imorgon, kanske man bordes hitta nån fin klänning i garderoben som man kan ha imån..

var i pajala idag och klippte och färgade håret. blev inte direkt nöjd, känns som att jag inte har nå hår kvar efter att hon klippte bort dom slitna topparna :o men som sagt, det växer ut.

var i kalix i söndags efter att vi vart i happis och delat ut julklapparna =) måste säga att maria har jäääkligt stora hästar :D haha menmen nåndag nu under lovet då hon är ledig ska jag dit och rida rida :) fan vad najs och så har hon lovat att hon ska komma med sin pojkvän till oss och hälsa på, och då ska jag visa mina skönheter, Cody & Kingen ;p

nu väntar man på att moster ullis med famillj komma så då kanske jag och anna tar varsin skoter och tar pojkarna på en utflykt. :p

nu måste jag rusa hem och städa och ge bami mat =))))))))))))

en gammal bild på mig och anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0