Boden

Hallåj :)

Sitter just nu i boden hos moster ullis och skriver efter att ha kollat idol. och självklart hoppas jag att minnah vinner hela skiten.

jag och honey kom hit i eftermiddags för att han och robban skulle till robbans personalfest på western farmen. så dom drog dit och jag och ullan har suttit framför tven och pimplat cider och öl. egentligen skulle moster ida också komma hit och umgås men det blev trubbel med barnen, eller vad det nu var =/ lite syynd när man inte umgås så mycket med henne.

imån ska jag och jonatan till luleå och handla lite julklappar och eventuellt kolla på en soffa och kanske ett nytt köksbord plus stolar. skulle behövas mycket väl. och sen så ska jag fara och köpa en ny ridjacka, eller ny och ny..har egentligen ingen alls ;s men jag kände nu i onsdags när jag, anna och camilla var och red ut med pollarna så vare lite kallt faktiskt. vill ha en riktig varm ridjacka och inte behöva använda sina "fin" jackor.

well well, ska gå och joina ullis nu =p tja0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0