happiiz

halloo =p

igår for mannen min till happis så jag blev kvar ensam med bamse :) for på fest en sväng men blev inge drickande förde :p kom hem tidigt, kollade 90210 hela natten, och sedan kom filip och hans vän och sov över.

vaknade av att morsan ringde och gnällde att vi skulle börja fara.. gick upp, fixade mig och gick och väckte filip och emil? stackarn som satt och sov med alla kläder på, tillome jackan :D

for till happis, for och käka på leilani med morsan och jonatan och sedan for vi till mammas moster och drack kaffe och sen for jag, jonatan och nina och inhandla present till deras bror som fyller 30 år imån (alla hjärtans dag) men det är fest idag =)

for med nina hem till henne, jag färgade hennes hår och hon satte in lite slinger åt mig som blev över. sen kom jossu, vi dricker och nyss bastat! är helt slut i hela kroppen efter en hård bastu ;) nu blir det att fixa sig och sedan dra till festen!

have a nice night, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0