Hockey

hm skulle skrivit igår redan men när jag skulle publicera så gick det inte :/
nåja, på lördan for jag ut med erika till pajala, hemskt mycket folk var det där också!
söndan jobbade jag även när jag hade lite bakis, menmen..
sen efter det kom erika och hälsa på, vi käka pizza och kolla film i sovrummet på min nuuua television :D 

idag hade luleå hockey föreläsning åt oss, eller deras tränare eller vad det var, och sedan presenterade allihopa sig och efter det fick vi gå och kolla i isladan när dom tränade :) sen kom dom och åt lunch med oss..

aja, och jo förresten! jenny wahlis kom tillbaks idag och hälsa på ;P meningen att hon skulle vara hela veckan i skolan men hon åker redan imån tillbaks :(

och imån är vi lediga från skolan, eller hemmastudier ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0