promenix

det här inlägget skulle kommit redan i tisdags :o men bloggen suckade så det fick bli idag, när den endå var på utkasten ;)

hej :)
haha vad värt det var att fara till skolan idag, inga lektioner :p nåmen istället spenderade jag dagen på att vara med minna och johanna runt på byn och leta skjuts hem ;D vi for och solade, som var skönt som fan! lite resultat blev det också (: vi for och fikade och även bokade en tid till frissan åt mig =) ska färga osv..
sen kom pappa och hämta :)

när vi kom hem for vi brudar till gymmet och tränade! var helt slut i benen sedan, skakis! :D
och så kom jag nyss in efter en promenad med bamse :) otroligt lungt och skönt!

nåja, det var min dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0