torsdag

sitter här i bibblan med linda.. vi har egentligen lektion nu med ove men eftersom det inte var nå andra här så sket vi i den ;) väntar på att kerstins lektion ska börja och sedan promenixa till isladan för idrotten! har skrillor, och aj vad ont i fötterna jag kommer att ha! :D haha..
jag hoppas verkligen jätte mycket på att morsan ska komma och hämta mig sen.. för ikväll ska jag på bio, avatar med jonatan. så tänkte hinna laga mat osv hemma :)

nåja, igår var jag och linda på byn och shoppa ;D det var halva priset på kauppis så köpte en klänning som jag velat ha länge därifrån! och linda köpte en kofta och den passade perfekt till hennes klänning! hon var lite osäker så :p

jag skriver nog ikväll meeer, eller så imån ;D
bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0