2010-01-01

igår spenderade jag nyår med britta i pajala. sofie och dom hade fest. =)
det var trevligt, minns inte så mycket raketerna men ja, bra fylla ändå ;P när vi kom hem från pajala brann ett hus nära oss. så var och kolla på den ett tag, kändes lite som valborg :D haha
och idag hade det brunnit ner totalt ;o
ja och sen blev det efterfest hos oss som vanligt då. vaknade upp kl 6 på soffan, hade väl tydligen däckat dit. ;b

idag hade vi översvämning i källan, jag gick ner och blev helt blöt!!! i alla jävla rum vare fullt med vatten, och då menar jag mycket! haha mattorna flöt tillåme. ja men sen for vi till happis, britta åkte hem med oss och även anna och jocke gjorde oss sällskap hit till nikkala. har vart och käkat på leilani med jessica, christian, linnea och ante. god mat!! har längtat jätte mycket efter dethär. finns ju fan inget i pajala. sedan for vi till marielund och satt där ett tag sedan hem hit till nikkalassaa, home sweet home. nämen korpis är också bra! =)

och vet ni vad jag också kom på idag när jag kom hit. jag har fan glömt alla mina kläder i korpis! jag tror att det blir shopping direkt jag vaknar! haha ... vilken bra start på nyåret. ett hus brinner ner, översvämning och total otur att jag inte har nå kläder!!! ;D

nåja, nu kolla wallander film och bara mysa på!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0