heeelg =)

alltså jag är så sjukt jävla less på den här skolan! på alla skolor!!!!!!!!! säger bara att fyfan vad skönt det blir nu när man går ut det här året, det ska bli sååå underbart.
nånå, får väl stå ut i vad äre? i lite mer än 4 månader. det är ju inte såå länge :)
men som tur är så är det heeeeeeeeelg =D faaaasen vad najs ;>

fick lite skäll av lärarna när jag har vart borta så mycket, på måndag var jag hemma, tisdag var jag inte på nån lektion, onsdag var jag hemma.. så det är bara att igår och idag jag har vart i skolan av den här veckan.. ajjajj. och dessutom så var jag borta förra torsdan & fredan. men en sak är ju possitiv, jag kommer att få mycket pengar för istället för att ha legat hemma och sovit har jag jobbat :) vi har byggt om hela butiken, precis allt är bytt! så bokka fiiini ;b

hade ett prov idag också, blev lite hastigt att plugga till det ;) kom på 1 timma före att jag skulle göra prov, men nog tror jag att jag fixade det ;) eeengelska är ju rååligt =p

igår var det meningen också att jag skulle åka till gällivare, anna har ju vart på sjukan så :/ det började med onsdan då hon for och kollade sig i pajala och sedan ringde morsan och sa att jag måste med anna till gällivare, att dom skickar henne vidare med taxin.. och sedan slutade det med att hon for ensam dit med isak och sov en natt där liggandes med dropp. dom skulle först också operera henne pga av blindtarmen nåt, men sen var det väl bara nån inflamation där så det var inte nödvändigt :)

jag börjar sakna happis också, måste nog dra dit nästa helg tror jag.. för ihelg ska vi till boden på 30 års fest och nästa helg far pappa och jonatan till stockholm på ombudsgalan! så då kan jag passa på att komma till nikkala, kära nikkala =} hioh

jaao, jag ska börja avrunda här tror jag. bibblan stänger snart och då blire äntligen att börja gå till bussen som jag längtat efter nu i 4 timmar!!!!!!!


här är min söta björn. måste nog ta några nya bilder på honom, snart tror väl alla att han är så här liten än ;b
haha men nejnej, 10 ggr större kanske ;D haha
pyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0