Prison break

är avslutad.. huj vad hemskt. hur ska jag klara mig utan det nu? såg filmen idag också. kan inte förstå att det är slut. nåja, nu blire väl att börja kolla någon annan serie, eller fortsätta på gossip girl och one tree hill och sist men inte minst 90210 ;) skit bra serier. :)

jonatan och pappa åkte igår till stockholm, jag passade på att fara till luleå och shoppa och det var najs (: hittade lite kläder, köpte även första säsongen av gossip girl. sen när jag kom hem käkade vi, jag och morsan och sedan kollade jag prison hela kvällen plus lite av natten :p vaknade ganska tidigt imorse pga bamse som hoppa upp i sängen och väckte mig =) började kolla på prison och sedan blev det att fara och jobba! tjäna ihop pengarna som jag slösade bort igår.

nu sitter jag och syster och kollar på gossip och sedan blire att göra klart religionen och även plugga till engelska recensionen imån. fy och blä vad tråkigt. ;s

nåja, good bye prison break and hallo gossip girl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0