pajala

nu tänkte jag skriva lite äntligen!

pajala marknad, jessica, crille och atte kom och hälsa på till korpis..lördan for vi till marknaden och gick runt, men synd bara att min käraste var i sånt skick att han inte kunde eller fick följa med mig :p

till kvällen börja vi tagga oss till krogen men sen bestämde happisbona sig att åka hem igen så jag och madde for till tony och förfesta och sen vidare till pajala där det var ös :) hade en skit kul kväll, synd bara att happis inte stannade =/ och jessica, du skulle ha klarat dig, jag behövde inte visa legg :)

och på måndan tog jag ledigt för jenny och hennes mor kom på besök :D vi hade jäkligt tur med vädret så vi for och badade :) eller inte jag, men madde och jenny, jag är en sån badkruka =/ sen cruisa runt med pontiacen i det härliga vädret :D

nu har hela veckan snart gått och på lördag ska vi på bröllop i boden, min moster ska nämligen gifta sig :)
och, nu har jag tittat klart wildfire =/ fattar inte att det är slut.. nåja, snart kommer väl gossip girl, 90210 och one tree hill att fortsätta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0