roadtrip?

det ska bli intressant att få se vad man gör imorgon.
för vi har planerat nåt helt galet, nämligen roadtrip! :D haha

så får köpa en kamera efter vägen så att man får lite minnen :b

idag har man slitit och jobbat som ett djur hela dagen, precis som igår och i förrgår och hela veckan. men det ska bli så jäkla skönt sen att få lönen så att man kan leva lite nu under sommarn, den lilla biten som är kvar. sen när man slutade så kom jag hem till lagad mat, kött och pottigratäng som atte och anna hade gjort :) sen vad mer? jo planerat och planerat, och nu är dom och fiskar ännu allihop och jag har nyss kollat klart the girl next door. skit länge sen man såg den filmen. men bra är den ju ;p

och på onsdag fyller jag år också, tycker tiden går så jäkla fort, känns som att det var nyss jag fyllde 18.

nåja niin, ska väl gå och packa lite och sen ringa hem jonatan och dom så att alla är pigga imån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0