Stockholm

kom fram igår till stockholm till atte.. och så for vi och kolla bio på kvällen, inception! och den var jätte bra ;> sen lite lost, atte var visst inte så bra att komma ihåg vägarna :D

idag for vi ut på stan, missade tågen hela tiden men till slut kom vi fram till storstan. jag och anna gick på alla "tjej" affärer medans pojkarna stack vidare och gjorde vette tusan. nämen dom avslöjade att dom hade vart och letat en present åt mig =) nåja, vi mötte dom, drack lite öl och for till gammelstan och drack mjöd :o usch nej, det var inte gott så jag höll mig sen till sockerdricka :p och nu har vi äntligen kommit hem (till atte) igen och jag har ont i skallen =/

imån ska vi leta en fin kamera åt mig så att jag kan ta massa kort och lägga upp dom här ;> och kanske fara på zooet, museumet eller grönan.. beror helt på vädret =)

nåja, nu ska jag försöka sova lite, men ifall det inte går slår jag på en film. så tur att jag tog datan med mig, finns tyvärr ingen tv här i rummet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0