Måndag

Förra veckan blev det bara jobb och jobb och sen på fredan kom nathalie och tomas till oss, sent! haha, så hann inte göra mycket på fredan, en film med snyggingen alexander skarsgård! ;)

lördan jobbade jag och jonatan hela dagen, och efter det for vi allihopa och käka på tre sågar, pizza! och efter det fort till konserten, men hade stressat helt i onödan, allt var försenat.. nåja, vi titta lite på zacke, hiphopparen och sen hem igen och tagga lite och tillbaks till SKABURBIAN som är så bra :) nåja, efter det for vi hem och drack vi tjejer.. pojkarna for till tony och bastade.. lyssna på musik, dansade, spelade kort (ett tag iallafall) haha och sen bara snackade och hade kul :) for senare till joel och var där ett tag tills jag blev trött och skulle hem och sova eftersom jag skulle jobba på söndan men så blev det inte.. hela festen flyttades till mig! haha nåja, jag orkade jobba iallafall :D

idag är jag ledig och jag ska städa huset och sen ut och traska med bamseee! =)

och en liten bild på alex! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0