home sweet home

idag har man kommit hem. så otroligt skönt, men fan svinkallt här inne :o
hämtade från morsan mitt körkort som hade kommit! riktigt stiligt ;)

igår for vi till nina och kollade melodifestivalen, for hem vid 12, for förbi 7eleven och köpte en korv och tankade bilen ;D sedan hem och såg precious. nog var den väl bra men inte så bra som jag tänkte..

och idag? tänkte fara till ikea men jenny sov som vanligt när man försökte ringa till henne och sedan blev det försent. bara städa och packa!! hittade också jätte gamla fotoalbum från 6ans klassresa och sen mycket mer, lite coolt det var att se att man vart så liten.. ska scanna in bilderna och sedan lägga ut :D

och nu ska jag lägga på en film och dra filten över mig!!!!!!!!
tjingeling ;b

och så slänger jag in en bild på mig och jessica från stockholm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0