ons, tors, fre & lör

dåligt att jag inte skriver så ofta, hinner glömma bort allt roligt som jag tänkt skriva =)

men iallafall på onsdagen hade jag skit kul, vi alla hade nog kul :) faktiskt en riktigt lyckad kväll.
först var vi ju hos jenny och sedan drog vi vidare till sportbaren, träffade en massa roliga människor men sen tillslut så bestämde vi oss för att dra vidare till umppari. nåja, skit kul kväll :)

torsdan hade jag sån bakis, men for till stan ändå på dagen och käka på leilani, jag, jonatan och jenny. och sedan drog jonatan vidare till sin brors stuga och jag stannade hemma :) somnade på soffan och vaknade på kvällen, drog till angelica som fick föra mig till säivis till stugan så att jag kunde hämta bilen =) och sedan brummade jag vidare till stan till jessica. vi snackade, la på en film som hann gå halva filmen och vi hade inte kollat nåt, nåmen vi starta om den men inte fan såg vi nåt där heller :) och sedan vid 1-halv 2 tiden såg jag att lilla jessica höll på att somna så då brummade jag hemåt och gick och sov med bami :)

igår gjorde jag väl typ ingenting, kolla film och for och hämta jonatan. sedan på kvällen for vi till stan på leilani igen och käka med nathalie och tomas. sen for vi till shell och hyrde en film som ärligt talat sög! men efter den, såg vi paranormal activity som jag trodde att jonatan aldrig skulle våga se! men jajjemen vi såg den och den var bra och läskig, men lite skuuumig ;o vi kom hem vid 2 tiden och då började jag titta percy jackson filmen men hann bara se halva innnan jag somnade.

och idag? vad har hänt idag.. typ ingenting, eller på morgonen for vi till seskis till linnea och tobbe och hälsa på och sen vidare till viktor. och efter det for vi med skotern en sväng och sen hem. jonatan for nyss till tomppe och jag har nyss duschat och sedan har jag ingen aning om vad som händer =)

byeeeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0