onsdagens händelser

men shit, det har nästan gått en vecka sen jag for till stockholm =p
nåja tänkte skriva lite kort om vad jag gjorde där ;d

torsdagen åkte vi ju dit, vi kom fram till vårt hotell vid halv 1, knäckte bärs och sedan ut på stan =D
svamla runt i affärer, käka osv sedan satt jag och moster i hotelbaren och drack några bärs ;>

fredan for vi och boka biobiljetter till avatar 3D, kan inte förstå hur det kan vara så mycket folk som ska på bio varenda evigaste dag. gick på stan hela dan och shoppa, mötte upp jessica och sedan shoppashoppashoppa. och kvällen bion, och det var otroligt att se 3D, hade ju redan sett avatar men 3Dn var ju mycket bättre ;)

nåja lördan for jag ut med jessica, vi mötte upp folket och sedan dansade vi. blev även utslängd osv. :D haha

och söndan for vi hem och hade skit ont i benen!!!!!!!!!!!
och så glömde jag nämna att jag tappade bort telefonen, bankomatkortet och hotelsrumsnyckeln. yes lyckat. men som tur var hade sällskapet vi var ut med, den :)

niiiiiiiiiiin..
och nu äre sportlov och inget vettigt har hänt. tisdan for vi hit till nikkala, jag, nathalie och angelica satt och kolla film och pojkarna bastade och sedan fick jag föra hem dom till happis.
och idag har jag vart ute på stan med jenny.. vi promenixade med hundarna och sedan for i affärer. hittade ett skit fint halsband till bamse som jag måste fara och köpa!!!!

idag har även jenny en liten tjejkväll som består av tacos och spel och alkohol =D
så vi var och handla och sedan hämtade vi upp 2 brudisar. förde dom till jemppan och ska snart hämta jessica och föra hem henne =) och äntligen få tillbaks min telefon!!! helt sjukt jobbigt utan en mobiltelefon!
sen till jempan, hälla i sig lite bärs och sedan dra till sportbaren på studentkväll elr vad det var :)

okej, det var bra så för idag :)
och jag tror att det ska finnas lite bilder också från stockholmen på min telefon! men som sagt, har jag inte den nu! syynd men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0