sjukling

på lördan var jag med johanna och erika till haparanda och skulle göra massa ärenden.
vi kom fram dit, for och käka på leilani som dom aldrig hade varit på, och självklart var det ju god mat!

sedan for vi till torne, till köpcentrumet. jag köpte en t-shirt endast. sen for vi till tamppis där vi köpte bärs!
suomi soffa for vi också till, skulle kolla nån soffa som jag skulle köpa men fattade ingenting med dom där priserna så det får bli nästa gång när man har mannen med sig :)

vi cruisa vidare till happis, till elgiganten där jag köpte en telefon ;b och är mycket nöjd än så länge :D
sen till nikkala och hämta mannens post och visa runt lite och sedan for vi mot korpis. klockan blev redan så mycket, när vi var påväg hem kom jag på att allt jag skulle köpa hade vi glömt bort, anledningen att vi for dit. nåja, det får bli en annan gång det då :)

vi skulle partaja den kvällen men jag var helt slö, och ont i huvudet. och inte så konstigt, den natten hade jag feber :/ har haft det hela gårdagen också och idag med. ont i huvudet, ont i halsen, ont i kroppen och är så jäkla förkyld som man bara kan bli! har väl redan gått flera pappersrullar känns det som. jag fattar inte, ena sekunden snyter man sig och andra sekunden måste man snyta sig igen ;o

nu håller jag på att vänta på en film som jag ska se och det tar ju evigheter!!!!
men det blir värt väntan ;) haha

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0