Söndag

varför är alltid alla söndagar så tråkiga? det enda jag gjort idag är att jobbat och promenerat med bamse.. jag hatar söndagar för det betyder att det är skola imorgon. eller jag har ju praktik nu men ändå..

igår var jag ut med erika, axel, joel, matti, jocke och jonatan.. haha vad tråkigt det var på krogen ;| bara vuxna människor och en för full pojkvän! voinavoine.. tur som är så vettig att bara dricka litelite :)

och det finns aldrig nåt vettigt att skriva om här nåmer.. eller kan skriva att förra helgen var jag och jonatan på nathalies 18 års kalas som hon hade på umppari. kul att någon fixar nåt lite annorlunda än alltid bara hemma hos sig.. aja, där var det bastu, mat och tårta och trevligt sällskap men blev ändå en tidig kväll :)

hmm.. vad mer? jo, jag väntar ännu på min vackra balklänning som bordes komma snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0