haparanda

shit att det alltid ska ta så länge innan jag skriver. men iallafall, jag tävlade och kom 3a i 90cm klassen med cody. jätte nöjd :)

var och red cody i torsdags också, alltså han är så jävla underbar, åå vad jag skulle vilja äga honom! synd bara att det inte finns så jäkla stall i närheten. det blir så långt att åka till pajala och tillbaks 10 mil ;s

vi kom till happis igår, pojkarna skulle spela poker så jag och angelica for till stan och hämta pizza och körde runt och sedan satt vi och kolla halloween med bamse och leo. men usch vad tråkig den var, så jäkla dåligt skådespeleri, typiskt gamla filmer. menmen en helt trevlig kväll :)

idag har vi vart hos fammo och hälsat på och vart tillome till köpcentrumet och fick köpa vad jag ville för jonatans pengar men nej, jag hittade inte ett skit förutom på alko :D haha

nu är vi hos anne och krille och ska äta middag, nyss ätit förrätten och jag är redan mätt så fårse hur mycket mat jag får i mig och sen efterrätt :b

nåja, nu blir det mat och imån när jag kommer hem ska jag lägga in lite bilder ifrån tävlingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0