Luleå

igår for jag och anna till luleå för att hitta nåt att ha på sig på tävligen + en skyddsväst som jag inte får ont av :p
och både två hittade jag! väl inne i luleå så ringde ridskolan och fråga om vi ville komma och rida i veckan pollarna så att dom får motion när det inte är nå lektioner. och självklart yes, så vi bestämde att vi skulle komma på kvällen så det blev en snabb resa i luleå och sen hem. klädde på sig, och for direkt. jag red cody (självklart) och anna muskats. blev dressyr för idag blir det hoppning! :D:D:D yeey så hoppas det går lika bra idag på cody som i torsdags. =)

nu ska jag kila hemåt och se 90210 och gossip girl och sen börja städa, äta och dra till stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0