hockey

heeeeeehe igår var jag och red igen, och den här gången red jag cody, en riktigt fin en. fick veta att vi ska hoppa nästa torsdag så det ska bli skit kul ;p
efter ridningen for jag fort hem och duscha och sen for jag, mamma och moster till luleå och kolla på hockey. vi hade louge så det var ganska kingit. fan vad luleå var bra igår. 7-4!!! inte ofta man får se så många mål. peter stormare och lassgård var där också :d men missade dom tyvärr för att mamma och moster skulle ut och röka hela tiden ;s dom kom just in i lougen när vi var ute :/ aja, thats life.

var förra helgen också på hockey fast då vare jag, pappa och jonatan, fick sitta då också i en louge. och jag måste säga att det är ju grymt bra att sitta i en sådan, sitta och dricka och umgås samtidigt som man tittar på hockey. och oj vad det finns trevliga människor :)

idag har jag jobbat hela dagen precis som jag gjort hela veckan, finns inte så mycket annat att göra här. jonatan fyllde år igår också men tur att han fortfarande är i turkiet så att jag hinner hitta någon present :D

ne det var tråkigt att skriva, hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0