hoppla

hittade den perfekta presenten någonsin till jonatan, och det tyckte han även också. "bästa presenten jag fått på alla mina år" ;D lite jäkla glad han blev ;p

idag har jag varit och ridit, fan vad kul. var inte enns meningen att jag skulle rida men sen fråga dom ifall jag ville och självklart! kingen, yes han är min favorit just nu. men ska ändå ha cody på torsdag då det är hoppning och då jonatan kommer med och tittar på =) har även fixat så att jag rider måndagar också, äntligen nått att göra här i skogen. och nu funderar jag på om jag ska ta kingen på helgerna, och det tror jag minsann, så sjukt kul att rida.

var nyss till korpis stallet och hälsa på hästarna, ska dit senare och ta och leda dom och kanske försöka att rida en polle, som aldrig ridits :o haha fårse hur det går :)

men nu blire prommis med min älskling, bamii =)
tja0



Kommentarer
Postat av: Madde

vad kul att du börjat rida igen, måste vara skit kul efter så lång tid, själv hade jag dött utan hästar :D vad har ni för lyx ridskola när man får rida så mkt ? :D

2010-10-25 @ 13:36:11
URL: http://mrundgren.blogg.se/
Postat av: linnoea

yees! hehe får rida typ hur mycket jag vill :) jaadu, du får väl komma och se nångång. ;D

2010-10-25 @ 19:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0