yey vad kul!

fan vad kul det var i torsdags att rida, jonatan var tillome med och titta =) jag hoppa cody, vilken dröm det var och anna hoppa kurre :p sen bytte vi häst :) men yes, vilken rolig lektion. men usch vilket stort blåmärke jag fick på armen tack vare säkerhetsvästen :( och sen fredan var jag och simma, yes vad jag har blivit duktig. och efter det var jag och anna och körde herta, som bor i korpis :) gick jätte bra det också, mycket pigg tjej faktiskt.

idag var jag och red igen, dressyr med kingen. jiiises vad jag blev kär i hästen ;> så nu har jag två favoriter, cody och kingen och jag har tänkt nu att anmäla mig i hopptävlingen med har ingen aning om vem jag ska ta?! ska provhoppa kingen på torsdag så får man se sen vem man beslutar sig för ;)

en jätte suddig bild på mig och kurre


ett fint blåmärke efter skyddsvästen!


och en bild på mig och herta


och sen kommer det ju klart bilder upplagt från hoppningen på torsdag! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0