2/1

Nyår spenderade jag i pirttiniemi med jonatan + byns ungdomar typ :p hel kul kväll men så jäkla synd att jag var så trött ;s och dagen efter mådde jag inte så jäkla bra =/ fyyyy..

idag har jag jobbat halva dagen och sen for jag med jonatan och hundarna och grillade =) det var mysigt ;p
och snart ska jag tralla hem och då ska vi börja se saw.

julafton har jag inte heller hunnit skriva om, det var en rolig dag det att få öppna paket :D haha och jag blev jätte nöjd för allt :)

dagen efter jobbade jag på tallis, skit bra att jag fick byta med erika :D bra stålar en sådan dag :D haha, jag är i stort behov av pengar känns det som =/ jag vill ha så mycket..

ooooch nu i torsdags for jag äntligen och red på kingen. =) dock blev det inte så länge, när man hade med sig en stressig karl, jonatan! men imån blir det troligtvis också :)

det var en sammanfattning av allt..
tja0


Kingen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0