Jobb

i onsdags kom jonatans bror och hans familj. blev ju såklart lite fest, men inte för miiik för jag är så vettig och fattar att man mår dåligt dagen efter. var vaken till 5 på morgonen :s ruski svårt dt var att somna efter den tiden. nåja, på torsdag morgonen hann vi vara och grilla också, dt var mysigt. men sen var dom tvugna att fara =/

nu är det fredag, och jag har ingen aning om vad vi ska göra.. inge alkohol iallafall, jag jobbar imån och sen på söndag jobbar jag från 7-11, 12-16 och sen 16.30-21. fick ta erikas skift och hann klämma in affärns :p tufft.  nåja, mera pengar =)

skulle egentligen ha fart på ridledarmötet idag men fick sån skallevärk =/ men tur att det finns mobiler som jag fick information från ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0