+44 grader

fyfan vad det har varit varmt igår och idag :o sjukt hett. orkar knappt enns vara ute =/ men det har jag, och lite brun har jag blivit också, så nu kliar det så sjukt på armarna och vid bröstet ;s

idag kommer ullis & robban hit med nova, sen skulle nog alf & pirjo också komma =) och imån kommer jani, mika och tomppe =] så jag tror det kommer bli en najs helg. precis som förra helgen, då vare najs =)

var igår och bada med bamse också, och han simmade faktiskt flera gånger! han har alltid vart så rädd att gå långt ut i vattnet men när vi skulle fara hemåt så sprang han ner i vattnet och simma långt ut :D haha stackarn ville inte hem till värmen :/ tycker så synd om honom när han har så jäkla mycket päls!

inte lite varmt det var igår :o







och nu äre +44 grader :o inte undra på varför jag sitter inne :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0