Vecka 27 (26+0)

Oj vad tiden går ändå fort ;p

Ihelg var jag i stockholm med madde, och det var svinkul! köpte en massa gulliga bebis kläder ;) fanns ju så otroligt mycket gulligt, men yes nu har lillen kläder iallafall. nu fattas bara resterande grejs såsom barnvagn osv men det blir nog att fixas nu ihelg då jag och älskling åker till luleå. :]

Nu förtiden känner jag lillens sparkar så otroligt bra, och det har även lillens pappa också fått göra äntligen :D haha måå vad sött ansiktsutryck han fick när han kände en riktigt stark spark ;D

aa men gud vad jag vill att det ska bli sommar nu!!!

här får ni en bild på mina två andra hjärtan från gårdagens kvällspromenad ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0