Vecka 30 (29+0)

Endast ungefär 10 veckor kvar :) hääärligt men samtidigt har jag faktiskt lite förlossningsrädsla ;/
Men annars så har jag mått bra och mår fortfarande jätte bra, nja nå ibland på kvällarna har jag faktiskt ont i ryggen men inte sådär hela tiden som tur är. och sparkarna känner jag starkare och starkare =D

Nu ska ni äntligen få en bild men här var jag inte i vecka 30 utan i vecka 28 tror jag det var.
Jag ska ta och fota lite nu i veckan så att ni får se min älskade kula i dagsläget :)



Kommentarer
Postat av: Madde

Din mage ser liten ut när du har så stora bröst:-D

2012-05-08 @ 16:48:21
Postat av: Mattelenee

Saknar dig och kulan ! :D

2012-05-14 @ 12:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0