frajdaj

godmorgon..
hela veckan har jag vart duktig och prommat varenda eviga dag! elin har gjort mig sällskap och hon har ju såå söt kula nu, inte så länge kvar nu för henne... eller ja jo 2 månader. att man kan sakna när liam låg i magen och sparka :D det var så mysigt med mage måste jag säga.:)

Igår var jag även och gjorde tenta i kursen barnhälsovård och det gick väl ganska bra iallafall. svårt var det men tror nog ändå jag klarade det:) och nu ska jag påbörja kursen barn och ungdomssjukvård. vad kul:)
 
idag blir det att fara och promma med Anna och hennes baby:) och sedan simning..känner mig taggad nu på att gå ner i vikt när jag redan tappat så mycket :) lchf är bäst.
 
och nu blev jag avbruten av liam, dags att byta blöjsing och sedan gå till affärn och dricka kaffe=)
 
lillgoa när han inte var så gammal:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0