torsdag

godmorgon!

har faktiskt lite träningsverk idag, har vart så duktig så att jag och erika har börjat gymma! minst 2 ggr i veckan vilket är king.:) så igår blev det mycket övningar och hantlar ;-)

har även blivit strikt nu igen med lchh. fuskade som bara den ihelgen :( men nu jävlar!
och så idag måste jag plugga! MÅSTE! men allt beror ju på min lille man ;)
aja... nu ska jag gå och göra en god smoothie med blåbär & hallon, ägg, grädde, turkiskt yoghurt, vaniljpulver, loka och sen en rejäl blandning;) inte så anvancerad! och så är det skit gott med att lägga i en banan! det ger dendär goda glass smaken men som sagt, LCHF då inte banan är så vänligt med tanke på fruktsockret..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0